5 månaders kontroll

Dagarna springer iväg den här veckan. Förmiddagen ägnades åt handling och lite flyttpackning och rensning. Vid lunch var det dags för ett besök på BVC för 5 månaders kontroll. Vår kille har dragit iväg på längden. Allt såg bra ut och jag är alltid lika tacksam för det varje gång OK stämpeln kommer fram :) Vi tog en långpromenad, rensade ännu mera. Jag gick och tränade sen på kvällen. 

Casper sover sedan långt tillbaka och jag och A har planerat morgondagens två besök. Fullt ös imorgon som sagt. Dags för sängen. 

Något som jag kollar mycket på nu är inspiration för hemmet. Längtar så efter att inreda Caspers rum. Har helt fastnat för väggdekorer från stickstay.se 


Så fint, åh längtar längtar! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0