Besök och bilfix

Fredag och återigen fullt upp. Startade iallafall dagen med en promenad med Tyson, vilket alltid piggar upp. Träffade på lite studenter eftersom vi bor centralt. 10 år sedan jag tog studenten nu (omg..) 

Efter lunch var det dags för ett besök i kyrkan där vi ska döpa Casper. Vi fick möta våran präst. Jag och A tyckte väl mötet gick ok. Fick en hel del frågor som var ganska djupa. Samtidigt är det såklart förståligt då man säkert som präst vill veta varför vi vill döpa vårt barn och grundläggande värderingar för den kristna tron. Det blir säkert jättebra till slut. 


Andra gången på kort tid för Casper i kyrkan. Han skötte sig exemplariskt idag med. Satt som ett litet ljus under mötet som varade en timme. Mycket att kolla på och prästen fick provlyfta honom och då passade han på att dra på världens leende, våran skratt <3 

Sedan hem och så upp till verkstaden med bilen för att kolla felet som inträffade på vägen till Stockholm samt kolla repor som blev efter påhälsningen med postlådan. Ingen större fara på någon av dessa problem (puhhhh). 

Nu på kvällen har vi ätit tacos, jag och Tyson tog oss en joggingtur. Jag har aldrig varit den här typiska joggaren men idag var det skönt. Sedan har vi tagit det lungt i soffan.

Nu är det tack och godnatt! //Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0