Mindre än 30 dagar kvar

Nu är det mindre än 30 dagar kvar (kanske) till lillebror anländer. Många (ink mig själv) tror han kommer lite tidigare. Jag försöker ställa in mig på 21/12 som är beräknat datum och att vi tom kan få traska över. Lika bra. 

Tog ett kort på Casper och hans pappa häromdagen när de kom ner i liknande kläder, Herregud så lika de är! 

(null)

Annars har vi startat den här veckan med att julpyssla hos mormor. Aldrig för tidigt med julpyssel, skratt! 

(null)

Jättekul att pyssla tycker både Casper och mormor. 

Jag pysslade också, blev apelsiner med nejlikor i med rött band runt. Luktar så gott! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0