#familjebil

Efter smått hysteriska dagar med jobb, badrumsrenovering och bilköp (!) pustar jag ut efter en sovmorgon. 

Badrummet blir förhoppningsvis klart på måndag. På vår parkeringsplats står vår nya bil som jag hämtade hem efter jobbet igår. Total lycka! Kände mig som ett barn på julafton när jag körde hem bilen igår. Lite annat mot min "Bubben" som nu är såld och får rulla vidare. Nytt liv, nya tider väntar och då är en större bil ett måste. 


Här får ni en liten glimt av vår nya pärla! 

//Em 


Kommentarer
M

Grattis till bilköpet!

Svar: Tusen tusen tack!
froknarnafalun.blogg.se

2015-10-11 @ 11:58:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0