Skratt och charkbricka

Helgen rusar alltid förbi när pappan i familjen är ledig. I fredags hade vi dejt på öppnis med en mamma och kiddo från föräldragruppen. Casper var så duktig på öppnis. Satt med och jollrade. Min stora fina pojke. 

Lördagen bestod av en barnloppis. Denna gången var det lugnet kyrkan. Har hört så mycket bra, men blev så besviken. Gjorde fynd, absolut. Men att köa i timmar, nej tack! Ordna bättre kassasystem tack så återkommer jag. 
På eftermiddagen åkte vi och hälsade på två läkarkollegor i deras nya hus. De väntar barn nu i maj. Det är så vackert att vara gravid! Får mig att tänka tillbaka när jag hade lilleman i magen. Alla förväntningar, tankar, sparkar ...åh en fantastisk tid! Blir nästan tårögd när jag tänker på det, så tacksam för Casper <3 Det bästa med besöket var att Casper verkligen skrattade för andra gången nu. Älskar när han gör det! Mamma hjärtat hoppar jämfota av glädje! 
På kvällen åt vi charkbricka, jummi såååå gott!

Idag fick jag sovmorgon. Välbehövligt att få det ibland även om C är exemplarisk på nätterna. Hälsat på lite vänner. Ännu mera charkbricka och sett alla Johan Falk filmer nu. 100 år efter alla andra ;) 

Nu är det dags för sömn. En annorlunda vecka väntar med bland annat besök, konsert och datenight... 


(Bild från Google) 

Natti!! //Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0