Vilken härlig dag

Vilken härlig dag det varit idag. Började med sovmorgon. Efter frukosten begav sig hela familjen på en långpromenad ner till stan. Var lite ärenden som behövde ordnas. Det var sommarväder, sol och varmt. Som tur är tar jag alltid vattenflaskan med mig så vi hade en del vätskepauser på vägen.

Strålande sol i Falun idag!

I skuggan med småpojkarna och inväntar pappan i familjen.

Jag och Tyson <3

När vi kom hem gjorde vi lite lunch och sedan var vi ute då vädret var på topp. Lilleman drog på långsovning och jag och A spelade yatzy och fikade (bakat chokladbollar). Sedan myste jag en sväng i solstolen. Till middag blev det knäckepizza. Gjorde egen tomatsås, parmaskinka, champinjoner, mögelost på och mums så gott!

Efter att C somnat har jag och A haft myskväll med lite godis och soffhäng.

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0