Att ha en BFF



Se bara på bilden. Den säger väl allt? Det vackra faddeebrevet jag fick i lördags på Teds dop. Även ett närmare kort på halsbandet jag fick i födelsedagspresent. Jag älskar det! 

Hur go är hon inte min BFF? I alla lägen finns hon för mig. Hon tycker om mig mest när jag förtjänar det som minst. Vi skrattar ihop. Vi gör det mesta ihop. Hon är en sådan där vän man har hela livet. 

Jag hoppas verkligen att Ted och Casper får den vänskapsrelationen. Att ha en riktig BFF i livet är så värdefullt. 

Idag har Tyson mormorsdag med övernattning så åkte dit med honom på morgonen. Sedan gjorde jag en snabbhandling. Köpte bla barnmat. C har fått prova gröt idag. Tror han tyckte konsistensen var lite annat än puréerna. Men snäll som han är så åt han med glatt humör ;) 
Sedan har vår nya hyresgäst till lägenheten varit här och tagit mått. Ja ni har läst rätt. Vi har köpt bostad och ska flytta. Mer om det sen! 
Vi tog sällskap med A när han skulle till jobbet. Hämtade dopklänningen på kemtvätten och den blev så bra!! En lättnads suck då den är gammal, skör och jag är så rädd om den. Nu är den i princip i nyskick. 
Nu på kvällen när Lilleman somnat har jag suttit och jämfört bolån och räntor. Ska ta en kopp te och varva ner för kvällen. 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0