Mormorsdag i regnväder

Medans vissa delar har sommar har vi höst här. 

Igår var nästan tropisk värme dock. Tog ett varv runt gruvan för att tröttna på den turen innan vi flyttar. Dock kommer jag inte tröttna för den promenaden är helt fantastisk. Iallafall var det så varmt. Solparasollet på vagnen och jag i linne. Pustade ut på vår innergård när vi kom tillbaka hem. Se så vackert körsbärsträdet blommar: 

Kan trösta dig Helene att mitt luktsinne oxå är nedsatt. Pollenallergi. Är värre den här sommaren än förut. Men det ska tydligen vara ett riktigt pollenår. 

Inatt åskade det rejält. Vaknade vid 3 på natten av att det small ordentligt. Både jag och A vaknade. Lilleman sov dock vidare som ingenting. 

Idag hade vi sovmorgon för att sedan packa ihop oss för mormorsdag. Regn och rusk och 10 grader varmt eller ja, kallt. Klarade oss utan en skur i huvudet under vår promenad och fick med oss dessa vackra liljekonvaljer hem: 


//Em


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0