Torsdagsplus

En kort men effektiv jobbvecka är till ända. Varför så kort? För att kommande dagar ska jag och Emelie tillbringa på spa! Sååå härligt och välbehövligt, vi ska njuta av höstluft och utsikt över Siljan i ett helt dygn tillsammans. Bada, basta, ta det lugnt och dricka vin, man har ju haft sämre kortsiktiga framtidsutsikter än såhär kan jag ju säga. Just nu sitter jag och nattar T, vaggar vagnen med ena handen och bloggar med den andra, när han somnat ska vi se på dokumentär om landsbygdsutveckling. Eller brist på utveckling. Jag tycker Emelies plus efter varje dag är fenomenala, inte bara för att det är kul att läsa om hennes dagar, utan för att det tydliggör hur mycket man har att vara nöjd över. Här kommer mina torsdagsplus:

+Bra möten på jobbet!
+T:s glädje när jag steg innanför dörren
+Middagen på bordet så fort jag hängt av mig kappan i hallen. Tack M <3

I veckan var det ju kanelbullens dag och jag kom hem till detta. Det ser så proffsigt ut att twista dem tycker jag.

//H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0