Lunchträning

Idag tog jag mig iväg och körde lunchträning. Blev ett skivstångspass som även är Babytillåtet (ska ev ta med mig Casper dit sen). Det var grymt kul. Kommer absolut köra mer skivstång framöver. Är ju svag i armarna sedan skador från förr. Får se hur de mår imorgon.
Har även hunnit med en långpromenad med småkillarna. A jobbar kväll. Har intagit lite te och kollat idol.

Plus:
Skivstången
Promenad i höstväder
Älskar hösten - det har blivit min favoritårstid
Mysig lång stund med C och massa barnböcker i soffan
Ska ge mig in på lite nya recept nästa vecka.
Att Friskis har babytillåtna pass.

Minus:
Vi måste köpa fler lampor hem hit. Med hösten kommer mörkret och jag blir lite fjollig
Håret - nu ska jag boka frisörtid. Klippa eller spara? Gahhhh!!

Lite inspo från Blondinbellas instagram. Hon är så snygg i håret ...

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0