Lucia

Lucia har firats med saffranscroissanter, luciatåg och julmusik. Ännu mer jul blir det i helgen då vi ska på julbord. Egentligen är julmat inte min favorit, men så här års brukar det bli både ett och två och tre julbord innan december är slut. Trevligt är det i alla fall! 



Sambon kom hem med ett gäng hyacinter till mig idag. Passar bra på lucia! Tack snälla älskling!


Annars ska jag försöka träna i helgen. Gjorde riktigt bra ifrån mig på löpbandet idag och sådant ger alltid mersmak. Fick tips av en kompis att köra ganska låg hastighet med fem som lutning i ungefär en timme, får se om jag provar det eller om jag kanske tar mig iväg på något pass. Är sugen på 1,5-milen i Ursvik också, sista chansen innan snön kommer?

Nu blir det sushi till middag, standard på fredagskvällar. De med avokado på är ju bara så goda! Brukar ta hälften sådana och hälften nigirisar med lax.


//Helene









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0