Vapiano- och Idolfredag

Middag blev det på Vapiano i Gamla Stan med en vän. Alltid mycket folk där, inte minst på fredagar men det brukar gå rätt snabbt att få bord. Deras kyckling i apelsinsås är favoriten just nu (med papardelle). 

Nu har jag hamnat framför Idol-finalen. Det är dags! Jag har missat varenda fredag den här säsongen hittills. Jag håller på Elin. Någon måste man hålla på, för spänningens skull. Måste ändå säga, att ta dit Robbie Williams och låta honom sjunga en liten julvisa, vad är det? Då hade de lika gärna kunnat ta dit Loa Falkman istället.

Att rasta Märten i Sven är hardcore alltså. Kallt och blåsigt som sjutton, men jag tror att både jag och Märten njuter lite av snön och kylan nu.










//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0