Allt om kryssningen!

Lyckats ta mig från sängen till soffan och nu ett varmt skumbad! Vad passar då inte bättre än en liten redogörelse om kryssningen som var för 1 vecka sedan! 

Vi startade med buss kl 10.10 från Falun. Alla var taggade och på glatt humör. Efter ett stopp i Heby var det dags för lite tetra och plastmuggar. 


Skål! Och så blev det lite lekar i form av saker man inte visste om varandra, mycket bra idé och extremt kul! 


Framme i Stockholm! Vi hade lite tid över så.... 




Det blev en sväng på Söder på en mysig krog. 


Sedan blev det att stiga på båten, leta upp hytten och snabbt göra sig iordning för julbordet! 


God mat, utspätt vitt vin och diverse snapsvisor, vi var kungar! 


Razzer i massor. Let's party! Här laddas det för kareoke! 


Kollegorna går all in, jag nöjde mig med att heja på :) Sen jäklar öste vi!!!!!!! 







Sen var klockan redan 04,00? Dags för lite kvällsmat 

Sen var inte festen slut för det, vi härjade vidare i hytterna tills klockan var 06.15 .....

Dagen efter blev det lite frukost med fin utsikt 




Självklart även shopping i taxfree. Det är ju ett måste :) för att sedan hänga lite mer i hytterna och avsluta med en bussresa hemåt till Dalarna igen. 

Var verkligen en superkul resa. Här kommer lite plus och minus: 

Plus 

Maten, fräsch och god
4 rums hytt, vem bryr sig? Funkade toppen, vi var ju knappast där så mkt. 
Att åka med kollegorna, toppen! Tror verkligen sånt här gör gott för stämningen och man får gemensam minnen att prata om.
Att åka på kryssning är billigt och lätt ordnat! 
Mina kollegor är toppen, i love you all! 

Minus 
Okej jag är kanske lite fin i kanten. Stureplan och kristallkronor är min grej och en kryssning såhär bara för att? Nej, det är ganska skabb? 
Det vita vinet vid julbordet, det var utspätt! 
Tragiskt att se dagen efter att det första vissa människor gör är att gå till baren...

Det här är som sagt min syn på kryssningen och jag ser redan fram emot nästa roliga grej med jobbet ---> julbord på torsdag. Åter till att kurera mig igen! 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0