Att känna sig glad

Jag känner mig så mycket piggare, starkare och på bättre humör än på länge. Mycket går min väg och roliga saker händer i veckan. Här får ni lite smakprov på mina lyckopiller just nu;
 
- Förkylningen är borta. Bara det gör att man blir piggare och orkar mera.
- Träningen går toppen, jag orkar mera och känner mig pepp, ska btw träna med en kollega imorgon också vilket blir jättekul.
- Tyson min älskade lilla pälsboll, han mår så mycket bättre efter ingreppet. Det gör mattehjärtat lyckligt.
- Känt mig pepp på jobbet. Det laddas för kryssningen till helgen :)
- En annan rolig jobbrelaterad sak har hänt, berättar mer för er sen.
- Försäkringsbolaget har hört av sig om bilen. Han som körde på mig erkände. Så skönt. En bit på väg nu.
- Hunnit ta igen mig och haft så kul i helgen, jag lever på det än, mina vänner äger!
- Livet är liksom bra överlag, och jag njuter, det kan vända så snabbt.
 
Ska få ha hand om denna sötnöt på bilden ovanför på söndag också :) Älskade fina tjejen, ska bli så mysigt!
 
//Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0