Förkyld, feber, och halsont

Inte känt mig på topp sedan jag kom hem från Stockholm. Dagen igår gick riktigt segt. Idag efter jobbet visade sig att febern stod lite högre än vad den borde göra, röd i halsen och förkyld. Däckade i sängen och sov 3 timmar. Tagit ett varmt bad och nu ligger jag nerbäddad i soffan och äter glass.
Avskyr att vara sjuk för att;
Jag vill vara frisk!
Jag vill åka och jobba imorgon
Jag hade velat träna i dag, missar ett av mina favoritpass
Missar även en träning imorgon med en kollega, igen, suck!
 
Nej nu blir det överdosera c-vitamin, honungsvatten, näsdroppar..you name it! Dagen imorgon ska spenderas i sängen/soffan sedan borde jag vara på g igen!
 
//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0