Märtens inre landskap

Jag tror att Märten har ett rikt inre liv. Jag kommer nog aldrig riktigt att kunna föreställa mig det, jag är ju inte hund, men när hon drömmer kan jag ana ett inre landskap fyllt av objekt lämpliga att skälla på. Hon är mer söt än respektingivande när hon skäller i vaket tillstånd, och när hon sover antar skallet en ännu högre frekvens så hon låter nästan som en sådan där gummianka som piper när man klämmer på den. Ofta ligger hon på rygg och viftar på sin rosa lilla tunga samtidigt (tänk ormen i Robin Hood) och om jag killar henne på magen då så viftar den ännu snabbare. Tänk att min lilla skatt är släkt med vargen.

 

 

Nattad.

 

 

//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0