Diva blev Märta

Gud vad mysigt det här är! Äntligen har vi fått hem vår lilla skatt. Nu sitter jag, Ester och Märta i kökssoffan och äter kanelbullar. Vi döpte skatten till Märta tillslut. Jag har inte riktigt vant mig vid det än utan kommer på mig själv med att kalla henne för kennelnamnet Diva då och då. Tänk vad snabbt man växer i ett namn! 

Jag upptäckte precis att Märta älskar kanelbullar så nu har jag ännu en anledning att baka fler inom kort ;)


Jag tror vi fått en glad och nyfiken liten hund! 


Här ser ni hur liten hon är. Inte mycket underhudsfett har hon heller, så hon får ha tröja på sig när vi promenerar.

//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0