Mot nya mål

Nu har jag checkat ut! Alltid lite sorgligt att lämna en plats man trivts på, men nu är det dags för nya mål i livet!

Det är mycket jag kommer sakna. Något jag inte kommer sakna däremot är att larma på, vilket jag fått göra ibland då jag jobbar sent ganska ofta. De mörka jobbkorridorerna vid pålarmningstid skulle utgöra perfekt skådeplats för ett deckarmord eller en spökhistoria. Ikväll vaktade dock Märta, därav varken spöken eller mördare så långt ögat kunde nå.



I mattes famn, tror hon är lite trött här.



På jobbet.


Lillmärten vaktar :)


Just ja, min utfodringstaktik som jag skrev om tidigare funkade. Märta har inte kräkts alls idag!

//Helene


Kommentarer
Jenny Strandberg

Hej Helene och Emelie! Tack så jättemycket för att jag får följa era liv här på bloggen, jättekul!

Helene, vilken underbart söt liten vän ni har fått! Hoppas att ni mår bra och vad skönt att Märta inte har kräkts något mer idag.
Stor kram!

Svar: Tack snälla Jenny! Vad kul att du tycker om bloggen! Ja hon är fantastisk hittills, med Märta är det lätt att vara hundägare =) Många kramar!
froknarnafalun.blogg.se

2013-10-22 @ 22:41:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0