Tid att läsa

Jag har alltid älskat böcker! Minns hur jag laddade med travar från bibliotekets Hc-avdelning inför veckorna på sommarställena när jag var barn, ofta så många böcker att jag knappt hann läsa ut hälften innan semestern var slut. Men känslan av att ha både böcker och tid var oslagbar.


Nu har jag tid. Så jag börjar med denna! Jag följer Fredrik Backmans blogg och gillar hans sätt att gestalta vardagssituationer, människor och dialoger. Det är lättsamt och humoristiskt. ”En man som heter Ove” är hans debut. Jag har höga förväntningar.



Vilka är era bästa boktips?


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0