Så nära, så långt bort

Igår efter jobbet var en så vacker kväll. Han gör mig lycklig, så otrolig lycklig! Nu är han på resande fot i några dagar. Bon Voyage mon amour, je t'aime! 

Efter två relativt lugna dagar så är knäna i princip smärtfria igen :) efter jobbet fick jag mina fransar fixade av Jenny på Forever Beauty. Sedan virrade jag runt på stan ett tag som resulterade i 3 st flaskor vitt vin. Avslutade med ett träningspass innan hemfärd.

Hemma blev det bara en dusch innan det bar av till mamma och hennes man på fredagsmys med bakad potatis :) 

Nu lär jag sussa,vråltrött! Tyson är så mycket piggare idag, skönt! 

Natti natti!!

//Em


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0