Tisdag

Tisdag. Började dagen med jobb, magkatarren från helvetet höll i sig i princip under hela dagen. Jippy, not! Jobbdagen gick fort och sedan åkte jag och styrde lite födelsedagspresent till någon som oxå råkar fylla år i maj! 

Hämtade upp pälsbollen hos mamma och drog hem. Väl hemma gjorde jag lite mat, fick ännu ondare i magen och somnade 2 timmar på soffan och vaknade upp mycket piggare. Bestämde mig för att åka och träna. Trodde kroppen skulle vara helt slut men snarare tvärtom! Kände mig fylld med energi och gjorde det bästa träningspasset på länge :) 

Hade även fått ett sms att ngn bara är timmar härifrån Falun nu. Längtar!! 

Nej in i duschen nu...


Levt på nässelsoppa de senaste dagarna, gott! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0