Vacker fredag

Trots fredag och kvällsjobb har det varit en toppenkväll. Fått kolla på en vacker solnedgång där himlen brann med den vackraste personen jag vet hand i hand. Efter jobbet åkte jag direkt och hälsade på Helene som är i Falun över påsk. Min BFF, min bästa vän, mitt blonda yrväder som jag skulle göra vad som helst för. Så härligt att få krama om dig <3 

Ligger här hemma i sängen nu med ett stort leende. Så glad att få ha så underbara människor i mitt liv. Det är verkligen något att vara tacksam över :) 


Klockan är alldeles för mycket med tanke på tidig uppgång och kommande kalas på eftermiddagen. Natti natti! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0