Familjeliv och jobbhelg

Godmorgon! Tidigt för att vara lördag morgon, ska snart iväg till jobbet. I torsdag var jag ledig och spenderade hela eftermiddagen hos Familjen Sandberg. Så mysigt att få träffa min gudson igen, och alla andra familjenedlemmar också. Jag hade med mig mina prinsar och det var härligt att de också fick träffa Ebbe. Tyson var så duktig då han aldrig träffat ngn så liten. Bara luktade på Ebbes huvud så var det inget mer med det. 

Den mysigaste stunden var ändå när jag hade Ebbe i famnen i soffan och killarna på varsin sida. Sentimentalt! Lilla Ebbe får gudmor ur spel känslomässigt ;) 

Annars är det jobbhelg. Nästa vecka kör hösten igång på riktig med högskolekurs bl.a. 

Tack för tipset M om hotell! 


Slänger in en bild på denna goding <3 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0