Femstjärnigt spahotell

Alltså vilken kickstart den här veckan fick! Gårdagens framgångar kommer fortsätta idag, jag känner det på mig. I alla fall, det var världens bästa måndag för att:

1. Prickfritt hos tandläkaren! Jag är militant tandtrådsanvändare och missar aldrig en tandborstning. Älskar när något man lägger mycket tid på ger utdelning.

2. Märten lärde sig spela död. På femton repetitioner! Mattes lilla stolthet. Lägger upp film sen så får ni se.

3. Jag och Emelie spikade Barcelona. Det kan bara bli succé!


I maj kör vi femstjärnigt i Barcelona! (bild fr travelplusstyle.com)


//Helene




Kommentarer
Gurun

Ja, tandtråd är super. Kör själv morgon, middag och kväll plus tandstickor däremellan. Tycker det är viktigt att sköta om sig själv.

2014-02-25 @ 23:10:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0