Ledig, överraskad och magont

Ledig dag idag. Toppen med lite ärenden att uträtta och ett träningspass som avslut tyckte jag. Så blev det inte. Sovmorgon och en mysig frukost började dagen bra. Känt av magen igår, typiskt mig, magkatarr såklart, aj! Var ett tag sedan nu, glömmer alltid hur jäkla ont det gör. Så dagen spenderades i sängen/soffan. Har dock veckohandlat, städat lägenheten, skurat golven och haft mig. Nu ligger jag i sängen. Jobbhelg väntar så jag lär vara pigg. 

Världens bästa vän ringde mig idag. Åh saknat henne. Det bästa av allt --> jag får krama om henne i helgen :) en liten stund iallafall! 


Alla hjärtans dag imorgon. Blev överraskad med det här igår eftersom det vankas jobb imorgon. Blev så glad :) älskar överraskningar, speciellt från en av världens finaste ... 

Nej dags att stänga ögonen! Natti!
//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0