Lördag

Det är så skönt att vara ledig. Glömde även berätta att jag självklart ansökt om ledighet inför sommaren nu oxå, 4 veckor. Sommar ... Och sol förhoppningsvis. Idag var det kanske inte riktigt sol men skönt ute. Slaskigt. Blev iallafall ca 1 mils promenad med mamma och pälsbollen. Sen har jag gjort precis samma som Spets. Dock fick Tyson ställa sig i duschen. Sen efter det ligger han i soffan och sussar så fint. Jag har också tagit en dusch. Ikväll ska det drickas vin och lagas middag. 

Lagade fredagsmys middag igår. Någon som haft en mycket jobbigare jobb-fredag än jag bäddade jag ner i soffan ;) Tacos på fredagar är verkligen mys för mig. Hänger kvar sen jag bodde hos pappa. 


Fick btw ett prov på Rolf och Victors nya parfym FlowerBomb mmmmmm!!!! Det blir nog mitt nästa inköp i parfymväg. 

Ha en underbar lördagskväll för det tänker jag ha. Imorgon väntar en liten utflykt.. 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0