Sol och blivande nattuggla

Wow vilket vårväder. Slutade tidigt idag eftersom jag ska tillbaka till jobbet och vara nattuggla. Solen skiner och livet känns riktigt toppen! Har lite svårt att förstå att jag och Helene ska åka i maj :) Så underbart det ska bli. Dagens skratt stod i alla fall filmen med lilla Märten för. Vilken charmis hon är. Undrar om jag ska försöka lära Tyson också? Eller något annat roligt trix. Häromdagen var det i alla fall fotbollsmatch här hemma, Tyson var värre än Ibra! Han älskar nämligen bollar. Speciellt en rosa boll han fått av pappa och brorsan ;)
 
Sitter och tar ett mellanmål för att kunna dra iväg och träna lite. Egentligen borde jag kanske försöka sussa/dra ett powernap också men får bli på kvällen så jag orkar med nattjobbet.
 
Dock måste jag visa er dessa bedårande bilder som Tyson's uppfödare har tagit. Det har nämligen kommit en kull med valpar. Tyson har fått helsyskon som nu ska säljas.
 
 
Här på sista bilden är Tysons pappa och mamma. Visst är han lik sin pappa? (den till vänster)
 
//Emelie
 
 
 


Kommentarer
Tommy

söta hundar :)

2014-02-26 @ 13:51:39
URL: http://tomatens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0