Som om inte helgen varit fantastisk

Så tänkte jag fortsätta köra på i samma bana. Idag när jag kom hem efter jobbet såg jag att jag vunnit produkter från Maria Nila. Dessa produkter är fantastiska! Provat dem via Glossybox och varit så nöjd. Tack så mycket studio 16 ! 


Såhär ser produkterna ut. Bild från Google. 

Annars började dagen med att jag så ambitiöst skulle upp i tid och ta en långpromenad med pälsbollen. Jag stängde tydligen av klockan och sussade vidare en timme. Promenaden blev lite kortare. En brunch på det med mamma och en jobb em/kväll så var denna måndag förbi.

Imorgon efter jobbet väntar häng med Anna!

Spets, såg du hade ringt. Jag jobbade. Ringas imorgon på kvällen? Kramar! 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0