Söndag och shopping

Söndag och shopping, oxå två saker som är bra saker på S? Duger det Fröken Spets!? Borde även lägga till söndagsmiddag? En liten fuling där ;) 

Tog lite sovmorgon, varit uppe och handlat på mig lite mat till lägenheten. Är ju en fördel om det finns lite mat där. Snart ska jag och mamma iväg och shoppa igen ;) Cash is king! 

Imorgon ska jag btw sätta igång träningen igen :) blir toppen! Har inte haft en chans den här veckan med det. Ibland lär man fokusera och prioritera. Dock planerar jag en lång promenad med Tyson i vårt -12 grader och snöiga Falun, brrrrr!!! 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0