Todays Pics!

När det är mycket som ska göras lär man ladda med bra mat; 


Lax, spenat, potatis och sallad! 

Jag och mamma har verkligen jobbat på dessa dagar med lägenheten. Imorgon ska det finliras med lite inköp innan det sista finliret sker på måndag och då flyttar jag även in :) 


Lycka är att snön har kommit tycker Tyson <3  massor massor med snö här just nu :) 


Sovsällskap. Trötta både han och jag! 

Lördagkvällen blev inte som väntat tyvärr. Tur det kommer en söndagkväll oxå ;) längtar!

Ikväll blev det god mat och vin. Lite tv tittande, bus i snön med Tyson och avslutade med att se Victorias Secret Fashion Show. Omg! Så vackert så jag ville gråta en skvätt ;)

Natti natti! //Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0