Trevliga torsdag

Sjukt inspirerande föreläsning vi hade idag på jobbet. Det där med att föreläsa är verkligen en konst. Lyssnat på den här föreläsaren förut och det är alltid lika bra! Ser redan fram emot nästa gång. Efter jobbet bar det av hemåt. Diska, städa, skura :) så nu är lyan skinande ren igen. 

Kollade även igen alla avsnitt av Paradise Hotell jag missat. Sådan slav! 

Träning på mitt favorit pass blev det idag oxå! Så roligt, kände mig sjukt stark. Så taggad. Snacka om bra och varierade träningsvecka :) 


Liten Selfie igen! 

Hämtade upp Tyson efter träningen Ica fick trevligt matsällskap. Nu är både jag och Tyson redo för att sova :) 

Natti natti! 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0