Vart tog dagen vägen?

Alltså går livet såhär fort? Dagen har iallafall bestått av en morgonträning. Den gick riktigt bra. Efter det hem, duscha och äta. Sen åkte jag, mamma och Janne och köpte mig en tv :) ni ska få se sen! Är så mycket jag vill berätta, dock har allt sin tid. Ska göra er lite klokare i veckan som kommer. Trött tjej här just nu. Längtar till att få kunna slappna av ordentligt. Gjorde det dock igår kväll, så behövligt! Ska sussa nu. Ny vecka och nya äventyr väntar imorgon :)  


Min dammsugare som jag själv monterat ihop. Gillar ni färgen? Jag älskar den!

//Emelie 


Kommentarer
MATILDA

det är en läcker färg =)

2014-01-06 @ 17:09:57
URL: http://matildays.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0