Tillbaka i vardagen

Ett par veckor i täckningsskugga har gjort att bloggen blivit lidande, men nu är jag åter i vanliga rutiner. Det känns bra, jag gillar vardag! 


Inga sociala medier, ingen mejl, inga dagstidningar, nej inte ens tv-nyheterna har det blivit på ett tag. 


Här hemma då? Jo här kommer det hända lite grejer den närmaste tiden. Dels ska vi byta fönster i hela lägenheten, något som kommer bli toppen att få gjort, dels levereras vår nya soffa  inom ett par veckor. Jag hade önskat att fönsterkillarna fick jobbet gjort innan soffan är på plats, men så kommer det inte att bli så vi får ha den inplastad den första tiden. Det går det med!

Nu önskar jag mig svalare väder. Den här värmen gör mig passiv och lite segtänkt. Jag ser fram emot kylig, hög höstluft!

Nu ska jag läsa igenom alla blogguppdateringar som Emelie gjort sedan jag åkte. Ska bli kul att läsa om resan till Göteborg!


//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0