Semesterhjärnan talar

Förutom midsommarfirande har jag tagit mig tid att läsa böcker de senaste dagarna. När jag var yngre läste jag mycket Marianne Fredriksson, så när jag såg den här stå oläst på en hylla fick det alltså bli den:


Gillar man Marianne Fredriksson så gillar man denna.


Den här veckan är det bara ett par saker jag måste ordna på jobbet, och sen åker jag iväg igen. Denna gång på semester. Redan nu fantiserar jag om att bada i havet, doften av salt och rutten tång, alla glassar jag ska äta på torget i Båstad, hög och frisk skogsluft i Hälsingland...ja ni hör ju :)


Märten börjar få resvana. Här har vi precis rullat in i Stockholm igår.


//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0