Strypkoppel

Nu har Märten blivit så stor att det finns bra stryphalsband, så jag köpte ett till henne igår. Förut hade hon halsbandet på sig hela tiden, både ute och inne så nu slipper hon det inomhus. Dessutom tycker jag det känns fräschare. Ni vet ju hur hundar är, de rullar sig i både det ena och det andra, och trots att man tvättar och spritar halsbandet ibland tror jag det är svårt att få bort allt. Extra bra är det att vara fin nu, för idag bär det av till gammelhusse och gammelmatte nere i Båstad. 



Denna hittade jag när jag morgonrastade Märten nyss, måste nyckla. Gissar på något orkidéaktigt.



//Helene




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0