Me and the Mert

Nu är det me and the Mert. Sambon har dragit till New York och vi, vi trivs bättre här. I snöyran. Fördelen med att vara lite på solokvisten är att man blir väldigt handlingskraftig. Så idag har jag:


Hotellstädat lägenheten (nåja, halva. Men jag har planer för hela)

Ringt en vän som det var alldeles för länge sedan jag pratade med

Fått iväg veckans viktigaste mejl



Påpälsade och laddade för långpromenad.


Till middag blir det tomat- och mozzarellasallad. Egentligen ska man ju ha färsk basilika till det, men koriandern stod alldeles bredvid basilikan så jag kunde inte låta bli. Mozzarellasallad med asiatisk touch är säkert en höjdare det med.


//Helene



Martina, vilken söt liten kille. Stort grattis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0