De senaste dagarna

Förlåt för lite dålig updates från min sida. Varit klen och haft fokus på att bli bra till resan. Haft en magkatarr som höll i sig i ca 5 dagar. Det hela slutade med att jag fick coola ner på tempot och lägga träningen på sidan några dagar. Nu mår jag toppen igen och längtar tills i morgon då planet går till Barca! 

De senaste dagarna har jag; 


Firat med en god drink att jag gick på semester i fredags. I lördags gick jag, mamma och hennes man och Tyson såklart på gårdsloppis i Elsborg. Ett område Fröken Spets kanske kan berätta mer om? 


Lördag gick jag, Andreas, Erik och Sofia ut och käkade först ...


Innan det blev Discobowling! Shit vad dålig jag är på bowling alltså ... 


Ett litet träningsuppehåll innebar iallafall många fina promenader i vårt vackra vårväder. 


Sovmorgon. Ingen stress. Umgås med nära och kära. Helt fantastiskt! 

Imorgon blir det tidig uppgång för att åka till Arlanda och möta upp Helene, åh vad jag längtar! 

Närmast nu tänkte jag komma i rätt moves inför resan så ska snart bege mig på ett yoga pass :) känns alldeles lagom!

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0