Andra dosen

Så blev det en till kur antibiotika för mig. Urinvägsinfektionen från helvetet slog ner hos mig precis när halsflussen försvunnit. "Det går bra nu". Mitt immunförsvar verkar ha tackat för sig. Är det inte det ena så är det de andra, suck :( Inget mera nu tack?! 

Dagen idag har varit lång. Jobbat och efter det har jag, Andreas, mamma och pappa flyttat mina saker från min lägenhet till Andreas lägenhet. Kommer vi här i en månad innan vi får nycklarna till vårt gemensamma boende. Hon som ska hyra min lägenhet ville in till 1/12 så. 

Nej dags att sova. Till helgen väntar ett besök i huvudstaden igen :) den här ggn bara för nöjens skull! 


Trött T, trött E, dags att sova!

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0