Att klättra och att hålla sig fast

Precis krupit ner i ett bad med en kopp kaffe. Orken har försvunnit lite efter intensiva sista veckor/dagar. Fick åter klumpen i magen när jag fick höra av pappa att hans infektionsvärden var förhöjda. Insatt på lite mer piller mår han bättre och värdena ska gå neråt. Dock tar det på en, presentationsmänniskan Emelie som gärna vill vara perfekt och kunna allt, i allt som passerar i hennes liv. 

Mitt i allt så lär man stanna upp, tänka på det man har och klättra vidare. Saker kan alltid vara värre. 


Tur jag har prinsarna. De gör mig alltid alltid glad <3 och får mig att känna mig som världens lyckligaste. Ikväll väntar lite roligheter på stan, passar perfekt in i denna annars jobbhelg.

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0