Studier och trogen vän

Den här tisdagen började med examination i högskolekusen jag läser, därmed har jag nu hälften av kursen kvar. Tiden går fort. Efter trippen till Högskolan begav jag mig hem till mamma på lunch. Sedan åkte vi på loppis ihop. Gjorde två fynd. Hem och vilade för att sedan åka iväg och dansa fuego! 


Peppad tjej eller nåt :p 

Nu är det dags att sussa. Pratat i en timme med älsklingen. Tyson är verkligen den perfekta hunden här hemma nu när Andreas är borta. Lämnar inte mattes sida alls knappt, min trogna vän. 

Imorgon är jag ledig :) tanken var först att åka upp till Tällberg med några kollegor men orken säger stopp. Ska fylla dagen med att ladda energi på bästa vis... 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0