Höststatus

Efter ett tre timmar långt åskväder i söndags kom hösten på riktigt till Sthlm.  Jag som tycker om hösten njuter av kall luft, höstdofter och en lite mer uppbokad jobbkalender (nåja, njuter lagom av sistnämnda ;) ) Helgen tillbringade jag i skogen som dock ännu inte börjat skifta i färg. Hur härligt det än är med höst så har jag ändå några dagars sommarvärme inplanerad (hoppas vi på) då jag snart åker till Kroatien. Blir bra att ladda med solljus inför mörkare tider i Sverige.


Dagens frukost, kompletterad med en järntablett. Viktigt på hösten!


Framtidsplaner. (bild www.campingcroathiahvar.com)



//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0