#julbord

Igår var det dags för julbord med mina kollegor. I år var vi i Bjursås på Dössberget och åt. Det var i det stora hela ett fantastiskt gott julbord och med underhållning av gruppen Good Harvest så blev kvällen mycket bra. Här kommer som vanligt lite plus och minus: 

Plus: 
Stället - ligger fantastiskt fint på hög höjd, fräscht inuti med bra rum, mycket yta. Helt enkelt bra planerat. 
Fräscha och många toaletter - viktigt! 
Maten - så gott! Fräscht och mycket att välja på. För att inte tala om dessert bordet :) 
Servicen - jättebra och snabba med att återkoppla. 
Underhållningen - riktigt bra! 

Minus
Vi var många kollegor och hamnade på två olika långbord. Svårt att då kunna tala med allihopa och få mat samtidigt. 
Lite väl högt ljud när underhållningen drog igång. 
Priset - smakar det så kostar det 



I det stora hela ett julbord jag verkligen kan rekommendera. 
Lyckades även få med två av mina fina kollegor som oxå är gravida på bild. 

Triss i bäbismagar <3 

Som ni ser är det många gravida som går på julbord och jag har och är väldigt strikt med vad jag äter som gravid. Följer Livsmedelsverkets rekommendationer starkt. Här kommer en liten lista jag hittade på nätet som kanske kan hjälpa till hur man som gravid ska tänka på julbordet: 






Dragit på mig en förkylning så helgen går till att kurera sig. Ska ta mig upp från den här sköna sängen för lite frukost :) 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0