#julfirande

Dagen igår gick verkligen snabbt. Vi började dagen med sovmorgon då vi var vakna sent med tanke på uppesittarkvällen. Sedan gjorde vi en riktigt god frukost, jag och min bättre hälft bytte julklappar med varandra och sedan tog jag och Tyson en promenad. Sedan var det bara att göra sig iordning för att åka till det första julfirandet med min familj. Vi åt gott, kollade Kalle, tog en promenad och öppnade julklapparna. Resan fortsatte sedan till Säter och firande med min bättre hälfts familj. God mat, mycket folk, jultomte och julklappar blev det där :) 


Så mysigt! 


Tyson fick möta tomten för första gången. Lite skeptiskt och valde att sitta i faster Malins knä istället ;) 


Lite julklappar... Men de julklapparna som kommer mest till var nog dessa: 


Fick en själv. Känns väldigt väldigt bra! 


Någon passade även på att leva loppan inne i magen och alla fick chansen att känna på sparkar. Så speciell och underbar känsla. 

Har precis gått en långpromenad med Tyson. Vi har ätit lite mellis och tar det lungt i soffan.

Blir riktigt avis på Helene som varit på spa. Åh vad underbart att koppla av och bara vara. Hamam är helt underbart! Senast jag var inne i ett hamam var på Gothia Tower i Göteborg, det är verkligen så härligt. Det var du så värd vännen <3 

Hoppas ni får en fin juldag!

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0