#närmarejul

Imorgon är det tredje advent och Lucia. Tiden springer iväg. Idag är det oxå en månad kvar till ngt av mitt och min bättre hälfts största händelser, kanske ... Eller kortare eller längre ... 

Idag har jag gjort riktigt bra loppisfynd :) lovade Heléne att slänga upp vår lilla julgran jag hittade på loppis för 25 kr ink pyntet så här är den: 


Fick äran att stå på vår fina kakelugn i vardagsrummet. Med några av de inhandlade julklapparna. 

Vi var även upp vid Falugruva förra helgen på gammeldags julmarknad. Blev lite gott till julknytis inköpt. 


Riktigt regnväder men det var mysigt ändå :) 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0