Annorlunda måndag och ledig tisdag

Igår gjorde jag och Andreas vårt största jobb tillsammans någonsin i vårt yrke. Intervju och fotografering. Tack till min kollega Julia som hjälpte mig med en snygg frisyr och löste av mig tidigare från jobbet. Var så roligt jobb att göra. Kändes speciellt att bli fotograferade ihop och prata om ngt vi båda håller varmt om hjärtat, nu inväntar vi att få förhandsgranska jobbet innan det går ut i media. Ni ska få se och veta mera inom kort. 

Gjort om mig i håret, lite kortare och ljusare fick det bli till våren; 


Och bjuder på en vackert kort jag tog en tidig promenad med Tyson till hundrastgården; 


//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0