Fem små hus

Första dagen som 28-åring är snart genomlevd och jag trivs som fisken, det är skönt att ha några år i ryggsäcken. Trots att jag när det kommer till kritan inte tillskriver mina födelsedagar någon särskilt stor betydelse blir jag ändå rörd över alla grattishälsningar jag fått av familj, släkt, vänner och kolleger. 

Kvällen till ära åt vi middag på Fem små hus i Gamla stan, en restaurang som är betydelsefull för oss då det var där M och jag åt vår första middag tillsammans. De är duktiga på svensk mat och ikväll blev det bland annat löjrom, renfilé och viner. 






Under middagen pratade vi om vart vi vill resa i vår, vi kan inte riktigt bestämma oss. Vi har pendlat mellan allt från spaweekends i Budapest till långresor i Mexico. Inget beslut taget ikväll heller så vi får se vad det blir.

Väl hemma efter middagen möttes jag av grattishälsningar innanför dörren. Hur fina är inte de här till exempel:





//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0