#underbarasemesterdagar

Vilka fantastiska semesterdagar vi haft. På själva midsommarafton var våra grannar över på middag --> hur trevligt som helst och inget regn när vi grillade! 


Såhär fina var vi på middagen. Mamma hade gjort en varsin krans till både mig och Tyson. Jag älskade min, Tyson ville mest äta sin ...

Lördagen spenderades i Säter med middag och grillning med Andreas vänner. 

Söndagen var vi på utflykt till Åsbo backen med familjen Sandberg. Kvalitetstid med korvgrillning till lunch och lek. Och vilket väder! Blev tokfint och jag satt ute hela eftermiddagen/kvällen sedan med en bra bok. Sen gick vi till hundrastgården, men Tyson var en riktig liten kyckling och ville mest gå runt själv. Sedan blev vi spontant inbjudna till grannarna på fika (älskar att bo här!!) så blev vi kvar där en stund. 




Idag har vädret varit lite varierade. Vi har varit på MIO och införskaffat lite nya saker till hemmet och varit ute på långpromenad med ett fikastopp :) 

//Em 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0