Pole och chairdance

Jag vann tidigare i vår en tävling igenom Poledance Studio Dalarna. En helg fylld med poledance och även prova lite andra saker, tex chairdance. Så i helgen som var skulle det ske, hur gick det då? 

Uppvärmingen och de första grundstegen = helt ok! 

Sen skulle man sätta ihop olika passager och kombinationer. Där började blåmärkena komma. 

Sedan bli chairdance på det och lunch. Chairdance var väl kanske det jag hängde mest med på. Men njaaa... 

Efter lunch höll jag ut i en timme till sen gav jag upp för helgen. Varför? 

- kroppen höll inte. Mina armar som varit skadade innan ropade inte jippy av den här träningen. Sen att stå i underkläder mer eller mindre till ngt som ibland blir lite mer trashy än classy. 

Nöjer mig mer än väl med mitt älskade Friskis och Svettis!


Men en upplevelse var det! Bilden är tagen från Poledancestudio Dalarna 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0