#energi

Efter ett litet djupdyk i blodvärdet så är sakta men säkert energin påväg tillbaka. Lite ledighet, lite lugnare på jobbet, träff med trevligt folk och en ökad dos av järntabletterna och järnrik mat borde göra susen. 

Igår var en riktig energihöjare. Vi var iväg hela familjen och tog kort. Kanske bjuder jag på ett här i bloggen när jag får dem. Tyson var självklart med och blev bortskämd med presenter och massa uppmärksamhet. 


Ser ni hur nöjd han är? ;) 

Den här fredagen är ledig fredag vilket känns härligt. Ska snart ta mig ut med Tyson, en varm dusch på det och lite kvällsmat och idol. Det är min plan då våran bättre hälft är på jobbet. 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0