3 månader

Idag, ganska exakt nu faktiskt blir Casper 3 månader. Herregud vart tar tiden vägen? Han har precis somnat och jag intar lite gröt i väntan på pappan i familjen som jobbar. Casper är fortfarande en spegelbild till utseende av sin far. Jollrar för fullt och ler. Det bästa han vet är när man säger ngt ord och betonar bokstaven R tillexempel "mormor". Sedan gillar han oxå när jag sjunger för honom "tänk om jag hade en liten apa" står som favorit nu. 

Planer för veckan som är spikade är följande:

Tisdag - mormorsdag och däckbyte 
Onsdag - Frisören för mig! Wihoooo! Vunnit en kurbehandling, mer om det i ett annat inlägg. 
Torsdag - 3 månaders vaccination för Casper. Hoppas på noll biverkningar. 
Fredag - Öppnis med mammaligan förhoppningsvis....

Falun har bjudit på finväder i förra veckan: 


Såg dessa tussilagon på en av barnvagnspromenaderna. Vilket vårtecken! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0